tiistai 15. tammikuuta 2013

Ristiäisistä

Nyt meillä on ristiäispäivä päätetty ja se on 9.helmikuuta. Eli mulla on 3 viikkoa ja muutama päivä aikaa saada kaikki tehtyä. Hyvillä mallilla minun mielestä jo ollaan..Pienennettiin juhlia hieman ja kutsutaan vain läheisimmät sukulaiset ja kummit (puolisoineen ja lapsineen). Vieraita on nyt tulossa noin 20.



KASTEPÄIVÄN PÄÄTTÄMINEN (YHTEYDENOTTO KIRKKOHERRANVIRASTOON)

NIMEN VALINTA

KASTEPUKU (minun vanha äitiltä)

TYTÖN VAATTEET JUHLIIN

VIERASLISTA

KUMMIT

KUTSUJEN TEKO IFOLORILLA


VALOKUVAUS

KUTSUJEN LÄHETYS

OMAT JA JONIN JUHLAVAATTEET

SYLIKUMMIN VALINTA

TARJOILU + KORISTELUIDEN SUUNNITTELU (melkein valmiina)




<3:llä: Mirella

7 kommenttia:

  1. Hirmu pitkät ja hoikat jalat pienellä :) Meillä on kunnon michelinit :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meidän neiti on aika siro :)

      Heh äiti sano, että mie näytin pienenä michelin-ukolta!:D

      Poista
  2. kerrothan pikku prinsessan nimen sitten täällä? :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluan kertoa, tarkistan vielä jonilta onko se ok:)

      Poista
  3. mulla on kauhea paniikki, että ku meilläki on jo tulevalle perheenjäsenelle nimi jo valmiina, että teille tulee sama nimi :D vaikka onhan se epätodennäköistä, mutta silti jännittää :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh:D Mieki oon miettiny, että mitä jos joku tuttu antais saman nimen ennen meitä!:D

      Poista
  4. :D noo se nimi on jo päätetty, aivan sama antaisko vaikka oma sisko lapselleen saman :DD vaikka ei siskolla kyllä ole lasta mutta siis esimerkki :D

    VastaaPoista

Jätähän kommenttia käynnistäsi, kiitos:) <3