perjantai 11. tammikuuta 2013

Kuulumisia

Anteeksi, etten ole ehtinyt kirjoittaa. Kun vauva nukkuu ja olisi aikaa, niin käytän sen ensin syömiseen, kotitöihin ja lepäämiseen. Sitten pieni jo herääkin syömään ja hetkeksi seurustelemaan. Meillä nukutaan 1-5 tunnin pätkiä. Minkäänlaista rytmiä ei oikein vielä ole.

Meillä menee tosi paljon aikaa imettämiseen. Tyttö viihtyy tissillä yli puoli tuntia ja joskus jopa tunnin. Eihän tässä pääse kotoa poistumaan ikinä:D Ja kun vieraita käy, niin iso osa siitä ajasta menee syöttämiseen jos sattuvat siihen aikaan käymään. Vaikka välillä turhauttaakin istua imettämässä niin kauan, niin kyllä tytön tyytyväinen ilme palkitsee sitten <3


Ristiäisiä olen suunnittellut myös. Tässä muistilista. Puuttuuko siitä jotain? Tuleeko mulle kiire?

- KASTEPÄIVÄN PÄÄTTÄMINEN (YHTEYDENOTTO KIRKKOHERRANVIRASTOON)

- KUTSUJEN TEKO IFOLORILLA JA LÄHETYS

- TOIMITUSKESKUSTELU PAPIN KANSSA

- NIMEN VALINTA

- KASTEPUKU (minun vanha äitiltä)

- OSTA TYTÖN VAATTEET JUHLIIN

- OSTA OMAT JA JONIN JUHLAVAATTEET

- VALOKUVAUS (kysy äitin miestä)

- VIERASLISTA

- KUMMIT

- SYLIKUMMIN VALINTA

- TARJOILUN + KORISTELUIDEN SUUNNITTELU



- PYYDÄ IHMISIÄ AUTTAMAAN TARJOILTAVISSA





Mua harmittaa, kun en oo ottanu tytöstä kovin paljon kuvia. Jotenki sitä ei muka ehdi. Huomenna otan paljon kuvia!

Minun sisko ja mummo tulee huomenna käymään kattomaan tyttöä :)

<3:llä: Mirella

7 kommenttia:

  1. Minä voisin tulla käymään tässä joku päivä (tietenki vaan jos jaksatte ottaa vastaan vieraita!) kun oon nyt Torniossa käymässä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tietty saa tulla:) tänään on jo sovittu vieraita, mutta huomenna passais :) ilmoittele!:)

      Poista
  2. ootpa väsyneen mutta onnellisen näkönen! :) JA MISSÄ RASKAUSKILOT! ei tuosta ainakkaa nää niiku mitää jälkeä raskaudesta.. :D Oisin muuten ehkä maanantaina tulossa käymään jos vaan jaksat ja haluat? :) ku tornioon tuun ehkä enivei :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla mahassa vielä makkaraa:D mutta suht. tyytyväinen oon palautumiseen tähän mennessä:)

      Joo kotona ollaan ja voi tulla käymään:) kunhan ilmoitat etukäteen:)

      Poista
    2. No mutta tosi hyvin ko vasta tosi vähän aikaa synnytyksestä, parin kuukauen päästä ei varmaan ennää näy mittään. :D Muttajooo, mää ilimottelen! :)

      Poista
  3. Oi ihanaa kun kirjoittelit :-) <3 Kovasti odottelen arkipostauksia ja synnytystarinaa!! :-)

    VastaaPoista

Jätähän kommenttia käynnistäsi, kiitos:) <3