lauantai 8. joulukuuta 2012

Koko ajan menossa

Oon tänään ollut koko päivän menossa. Ensin aamupäivällä kävin Jonin vanhempien tykönä ja sitten minun äiti ja sen mies tuli käymään tässä meillä. Maalattiin se peili uudelleen, tällä kertaa mustaksi. Nyt oon siihen supertyytyväinen! <3 Sen jälkeen mentiin kauppoihin jouluostoksille (olin lähinnä apuna, olen omat joululahjat jo hankkinu ja paketoinu!) ja leivoin äitin tykönä ison kasan pipareita, nam! 


Nemo-pipari! :D


Niin ja tietty vielä kannettiin se peili sisälle. On se nyt paaljon parempi. Olis heti pitäny ottaa musta maali...





Huh tyttö heiluu niin kovasti masussa, että käy kipeetä! :D Sais kyllä jo syntyä pian <3

Meillä ei tänä vuonna juurikaan laiteta joulukoristeita. Ihan pientä vain. Nämä valot laitoin eteiseen:


Ja tietty kynttilöitä poltellaan:


...Ja päivän meneminen tuntuukin kehossa..huh! 
Muutama kipeämpi supistuskin tuli tämän postauksen aikana..

Nyt otan loppuillan rennosti ja herkuttelen. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille! <3

P.s. Vielä kerran PALJON ONNEA PETRA PIENESTÄ PRINSESSASTA! <3

<3:llä: Mirella

2 kommenttia:

  1. Kiitos hirmuisesti<3 Ei oo enää pitkä aika niin teidänkin prinsessa on masun tällä puolen :) se muuten tapahtuu oikeesti kun vähiten odotaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi <3 Niinpä! Ku malttais odottaa vielä <3

      Poista

Jätähän kommenttia käynnistäsi, kiitos:) <3