maanantai 17. joulukuuta 2012

HAASTE

Kiitos haasteesta Helmiäinen ! <3
 
Säännöt:
x Kerro 11 asiaa itsestäsi
Vastaa haastajan 11 kysymykseen
x Keksi 11 uutta kysymystä
x Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
x Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 asiaa minusta:
1. Stressaan ihan liikaa asioista
2. Olen ehkä vähän turhan tarkka siisteydestä
3. Minun on vaikea rentoutua kotona
4. Suutun mun miehelle liian helposti
5. Rakastan sisustamista
6. Olen laiska tekemään ruokaa kotona.. lapsen ollessa vanhempi, tähän on pakko opetella
7. En malta odottaa vauvan syntymistä enää
8. Mua ärsyttää, kun kyllästyn kotona kaikkeen liian äkkiä. Pistäisin esimerkiksi koko keittiön ja olohuoneesta tapetit heti vaihtoon..:D Mutta siinä ei olis mitään järkeä!:D Sitten joskus toiseen kotiin :)
9. Olen uusien ihmisen seurassa ujo
10. Rakastan meidän kissoja tosi paljon! Ne on kuin lapsia meille <3
11. Pelkään rakkaiden ihmisten menettämistä
Haastajan kysymykset:

1. Mikä sinua ärsyttää ihmisissä/elämässä yleensäkin? Ihmisissä ylimielisyys, valehtelu, muka asioista tietäminen ja se, että esittää jotain muuta kuin on..Elämässä..hmm? Epäoikeudenmukaisuus.

2. Seurasitko Erilaiset äidit -sarjaa? Mitä mielipiteitä herätti (lyhyesti)? Seurasin..katsoin tosin netistä kaikki. Osa perheistä oli ihania, mutta joukkoon mahtui muutama vähän outo ja ehkä ärsyttävä perhekkin. Toisaalta ihmisistä ei saa ihan oikeaa kuvaa tuollaisenkaan sarjan avulla.

3. Oletko koukussa johonkin tai riippuvainen jostakin? Salkkareihin..:D En keksi tähän mitään järkevää:/

4. Kuinka huolehdit omasta hyvinvoinnistasi ja jaksamisestasi? Hyvin huonosti. Yritän saada rentouduttua välillä, mutta en oikein osaa. Teen koko ajan jotain (siivoilen, teen muita kotitöitä ja suunnittelen asioita) ja siksi varmaan olenkin pinna kireällä useasti. Olen paljon yksin kotona, kun en enää jaksa oikein ystäviä nähdä ja Joni tekee hirmupitkiä työpäiviä.. Jonin ei tarvi kuin avata suu, niin suutun :( Osittain varmaan johtuu raskaudesta ja väsymyksestä tämä, muttei Jonin tarvis  kestää tällästa :/

5. Montako lasta haluat? 1-3. Pari ensimmäistä suht. lyhyellä ikäerolla ja sitten iltatähti joskus..:D Mutta elämää ei voi suunnnitella ja olen hyvin onnellinen, että meille suotiin tämä yksikin jo <3

6. Tällä hetkellä parhain blogi, jota seuraat: Apua, näitä on niin monta! Sanotaan vaikka Petran blogi, kun hän on niin ihana ihminen ja olen iloinen, että olen voinut "tutustua" häneen <3

7. Pidätkö joulusta? Miksi/miksi et? Pidän:) Rakastan jouluruokia ja sitä perheen kanssa olemista. Myöskin lahjoja on kiva antaa ja saada. Lasten iloa on ihana seurata. Tänä vuonna käydään vain äitin tykönä (ja varmaan myöskin Jonin porukoilla) syömässä ja aukaisemassa lahjoja.."Mummolaan" en taida uskaltaa välimatkan takia lähteä. Ensi vuoden joulu onkin sitten ihan erityinen <3

8. Mitkä ovat tärkeimmät tulevaisuuden suunnitelmasi? Olla hyvä äiti meidän tytölle, ehkä opiskella se sisustusala. 

9. Tuleeko maailmanloppu? En usko siihen.

10. Minkälaista musiikkia kuuntelet? Yleensä laitan vain Nrj:n soimaan

11. Mikä on luurankosi kaapissa? Hmm..mitähän tähän sanois.. ehkä jätän paljastamatta?:D
 
 
Olen tehnyt tämän aikasemminkin, niin en jaksa nyt haastaa ketään. Kiitos vielä kuitenkin Helmiäiselle kivasta haasteesta :)


<3:llä: Mirella

2 kommenttia:

Jätähän kommenttia käynnistäsi, kiitos:) <3